تبریز، خیابان ابوریحان، جنب شهرداری، مرکز مخابرات آزادی

سرویس های VDSL

VDSL (خط اشتراک دیجیتال با سرعت بسیار بالا)، یکی از روش‌های دسترسی به نسل جدید خدمات اینترنت پرسرعت ثابت است، که سرعتی چندین برابر روش‌های قبلی را ‌برای دسترسی به اینترنت فراهم می‌کند. گفتنی‌ است ارتقا سرویس‌های +ADSL2 به VDSL نیز بسیار سریع و مقرون به صرفه است و تحولی بزرگ در تجربه‌ی کاربری از خدمات اینترنت پرسرعت ثابت برای متقاضیان ایجاد می‌کند.

در اینترنت‌های ثابت نسل‌های قبلی، کاربران به طور متوسط تا ۸ مگابیت بر ثانیه و در موارد استثنایی حداکثر تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، سرعت را تجربه می کردند اما اکنون خطوط بسیار پرسرعت VDSL، می‌توانند به طور متوسط تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه سرعت دانلود را برای‌ کاربر فراهم کنند. این سرعت تقریبا ۱۰ برابر سرعت متوسط خدمات در نسل قبلی سرویس‌های اینترنت ثابت است.

در اینترنت پرسرعت ADSL سرعت ارسال (آپلود) اطلاعات تقریبا یک هشتم سرعت دریافت آن (دانلود) بود اما در اینترنت پرسرعت VDSL ، سرعت ارسال شما از ۱.۵ تا ۲ مگابیت بر ثانیه به ۲۰ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه رسیده و شما سرعت ۱۰ برابری در ارسال محتوا را تجربه خواهید کرد.

VDSL می‌تواند تجربه‌ای دلچسب‌تر در همه فعالیت‌های آنلاین به ویژه تماشای آنلاین ویدیو، انجام بازی‌های آنلاین، گفت‌وگوهای تصویری و دانلود و ارسال فایل‌های پرحجم در اختیار کاربران قرار دهد.

" جهت مشاوره و درخواست سرویس فرم زیر را تکمیل نمایید "

    vdsl-new

    درباره ما

    با تکیه بر تجریه چندین ساله خود در زمینه فروش سرویس های اینترنت و پیمانکاری فروش اینترنت مخابرات برآن آمدیم تا با راه اندازی این وب سایت خدمات خود را هرچه سریعتر و بیشتر در زمینه مشاوره، فروش و تمدید سرویس های ADSL, FHHT, VDSL به شما ارائه نماییم.

    © تمامی حقوق وبسایت متعلق به سرکار خانم مهندس عباپور میباشد.